Naše firma se
také zajímá problematikou Filtru pevných částic.
Filtr pevných
částic je zařízení, které odstraňuje saze z výfukových plynů vozidel s naftovým
motorem. Systém funguje na principu zachytávání pevných částic na velmi jemném
sítku. Filtr je čiště›n spálením sazí ze sítka vysokou teplotou, které je
dosaženo dvě›ma způsoby:
Pasivní
regenerace, která probíhá samovolně› vždy, když pracovní podmínky motoru
odpovídají teplotám výfukových plynů přibližně› 350-500 °C. Takovéto provozní
podmínky odpovídají režimu konstantně› vyššího zatížení motoru (setrvání motoru
ve vyšších otáčkách a vyšším zatížení po delší dobu), například při jízdě› po
dálnici.
Aktivní
regenerace - probíhá po 300-1000 km, pokud nenastala možnost pasivní
regenerace např. v mě›stském provozu. Teplota výfukových plynů je umě›le zvýšena
asi na600° C - používá se k tomu změ›na časování vstřiků motoru v kombinaci
s vyšším množstvím paliva nebo aditiva, která podporují hoření.
Motor vozu
není konstruován tak, aby jeho chod by závislý na tomto zařízení, takže jeho
odstraně›ním nesnížíte funkčnost ani životnost motoru Odstraně›ním filtru pevných
částic DPF-FAP-OFF vyřešíte problém navždy!!! Vyplívají také výhody- lepší chod
motoru a snížení spotřeby 0,3-0,6litru.
Ucpaný filtr
pevných částic se projevuje např.: svítí-li kontrolka diagnostiky, auto se
opě›tovně› přepíná do režimu regenerace a tím dochází k poškození motoru a jeho
součástí, auto je v nouzovém režimu a tím roste spotřeba vozidla, auto po
sešlápnutí plynového pedálu neakceleruje.
Provádíme
také vyčiště›ní a regeneraci filtrů pevných částic.
V případě›
zájmu nás kontaktujte. TěšÅ ÍME SE NA SPOLUPRÁCI.

|